من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

منظورم از آشغالستان البته فقط اورژانس پنچ آذر بود. انصافا بخش داخلی که حالا حاجی بهش منتقل شده خیلی خوبه و دیشب که اونجا بودم به نظرم از بیمارستان‌های شریعتی و طالقانی تهران اگه بهتر نبود، بدتر هم نبود!
ولی بازم می‌گم: اورژانسش مزخرف و کثافته!
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : قضاوت عجولانه
نمی خواهم دفاع کنم اما اولویت های بخش و اورژانس متفاوت است. در اورژانس اولویت بر سرعت خدمات رسانی است و در بخش بر کیفیت خدمات است. به خاطر همین هم شاید اورژانس را در جایی نزدیک قرار داده اند که مریض به سرعت تحت مراقبت های اولیه قرار گیرد و به محض رفع بحران به بخش انتقال یابد
البته به شخصه شاهد این اورژانس های آشغال بوده ام

آخه واقعا تفاوت از زمین تا آسمون بود.
به نظرم واقعا با اون اوضاع مراقبت‌های اولیه هم زیاد میسر نباشه! من که واقعا همش نگران بودم حاجی حالش بدتر بشه -هم‌چنان که تو اون مدت بدتر بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد