من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

این چند روزه حاجی بیشتر درد داشت. قبلا شاید هفته‌ای یه بار اینطوری درد می‌گرفت ولی این مدت هر شب یا روز درد داشت. همش سعی کردم با کدوئین و ایبوپروفن آرومش کنم که تا حالا جواب داده. دکتر گفته بود ترامادول بدین بهش ولی فعلا با همینا سر می‌کنیم تا کار به اونجاها نکشه. 

بیشتر اما راه می‌ره این روزا. حس می‌کنه بهتر شده. بهتر شده! غذا هم بیشتر می‌خوره ولی معمولا دعوا می‌کنه که چرا اینقدر بهم غذا می‌دین! اعصاب نداره ولی حالش بهتره

نظرات 6 + ارسال نظر
despicable me یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام
انشالله خوب بشه
به من هم سر بزن
www.bisavvvad.blogsky.com

سلام
انشالله
چشم!

مهرداد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

دکترا قصد معتاد کردن حاجی دارن؟ خوبه که بهتره
بهتر و بهتر و بهتر تا بهبودی کامل

شاعر میگه:
دکتر دوا داد
کوفت و بلا داد :دی

خب به هرحال با توجه به شدت درد احتمالا مورد نیاز هست. بعضی وقتا باید یه مشمل رو به خاطر رفع یه مشکل دیگه تحمل کرد دیگه نه؟

مرد کوچک من یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

میدونی خوب موندن حاج خانوم شاید به خاطر حاجی خوب داشتنه
خدا کنه حالا حالاها با ترامادول نیازی نباشه

ایشالا که نیست. یه دفعه بهش دادیم تا 24 ساعت تو فضا بود :دی

آشکار یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

@صاحب وبلاگ
مشمل = مشکل
عنوان پیشنهادی : کورسوی امید
خدا رو شکر که حالش بهتره. به قول مهرداد عزیز: بهتر و بهتر و بهتر تا بهبودی کامل

دلم برای غلط‌گیری شما تنگ شده بود!
فعلا که روند اینه: بهتر و بهتر و بهتر و بدتر و بهتر و بهتر و بدتر و .... تا ....

despicable me یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

ممنون از کمکتون.من اددتون کردم
شما هم اگر دلتون خواست منو با اسم بی صواد لینک کنید
bisavvvad.blogsky.com

despicable me سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام
خوبی؟
من اپ کردم
حتما سر بزن
نظر یادت نره
تو نظر سنجی هم شرکت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد