من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

- آق‌شِخ چطوری؟

- خوبم!


بعد از مدت‌ها اولین باری بود که سوالِ بالا با جوابِ پایینش شنیده شد!



کلاً بهتره حاجی. البته این مدت روند این طوری بوده که چند روز به تدریج بهتر می‌شد و یهو یه روز همه چی خراب می‌شد. به این ترتیب که هر دفعه بهتر شدنش بیشتر از دفعه‌ی قبل بود و هر دفعه خراب شدنش هم خراب‌تر از دفعات قبل می‌شد!

هر رکعت نمازش سه رکوع داره و هفت سجده! دادا رو هم قبول نداره که می‌گه بسه سجده‌هات تموم شده! کار خودشو انجام می‌ده!



یه پروژه‌ی جدی رو با کچل و شرکتی که توش کار می‌کنه شروع کردیم. اولین باره که تو همچین پروژه‌ای همکاری می‌کنم. خدا به خیر بگذرونه!



مجی امشب یا فردا می‌آد. خوبه!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

آق شخ = حاجی
امیدوارم خراب تر شدن کمتر و کمتر بشه و بهتر شدن بیشتر و بیشتر
خوب حاجی احتمالا حساب می کنه تا برسه بالا و فرشته ها ناخونک بزنن به نمازش احتمالا همون 1 رکوع و 2 سجده می رسه
ایشالله پول مکفی توی پروژه باشه تا حسابی به خیر بگذره
این آخری برادر گرامی بود که گفتین دیگه؟ تا الان دانشگاه درس می خوند؟ عجب همتی!

منم امیدوارم خوب شه کلا!
پولم نخواستیم. کار درست انجام بشه خرابکاری نکنیم کافیه!
آره برادر بود. درس و پایان نامه و خوابگاه گرفتن و این داستانا! همت هم داره البته.

despicable me جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام
ببخشید که امشب یا فرا میاد؟؟؟؟
اپ کردم
سر بزن

مهرداد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

مکالمه ی چه کسانی می باشد؟ شنونده کیست؟ میهمان تازه داشته اید آیا؟
به نماز حاجی گیر می دی؟ معلومه که کار خودشو می کنه دادا.
وقتی شرکت کچله خب اون آشنایی داره دیگه پس خراب شدنی نیست به پولش بیاندیش مرد جوان.
ترمای ورزشکارا چه طول میکشه البته شاید جهت رسوندن مشعل المپیک بوده.

مکالمه‌ی من و حاجی بود. مهمان که هست تک و توک. البته به برکت ماه مبارک احتمالا دیگه تمومه
شرکت مال کچل نیست. کچلم یه بنده‌خداییه یه مقداری نزدیکتر از من به شرکت
آره دیگه رفت تحویل داد حالا اومده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد