من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اینجا هی بارون می‌آد. امروز با چندتا از دوستان رفته بودم بیرون، بعدش رفتم تو صف نونوایی، چنان طوفانی گرفت که نگو. نزدیک بود تو آب‌گرفتگی کوچه غرق بشم که میسر نشد


بارون دوس دارم!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: باران
باران هم تو را دوست دارد
کسی هست که باران را دوست نداشته باشد؟

نمی‌دونم شاید کسی از بارون خوشش نیاد خب! نیست؟

مهرداد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

آخ جون بارون
بارونی از هیجان و خنده ی آسمون یا گریه ی پر بغض یا خشم سرکش یا چی؟

البته بارون که نه. طوفانی بود در نوع خودش!

مرد کوچک من یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

باران دوست داشتنی‌تر است وقتی قرار است روی گونه‌هایت ببارد و اشکهایت را پنهان کند.
در جواب آشکار باید بگم آره مرد کوچک دوست نداره هر موقع که بارون میباره اعتراض خودشو اعلام میکنه و میگه اخه اگه راه برم خیس میشم برای همین بارون رو دوس ندارم!

مرد کوچک شما هنوز نمی‌دونه که زیر باران باید رفت! یادش بدین خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد