من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

عرض کنیم که .... تجربه نشون داده هر پروژه‌ای من واردش بشم کنسل می‌شه! و پروژه‌ی مذکور هم کنسل شد!

امیدوار شدیم به لاغر شدن با یه روز روزه! علاقه‌مند هم شدم به روزه! این مدت تا غذا رو از جلوم نمی‌گرفتن خوردن متوقف نمی‌شد. حالا یه فرصتیه برای آدم شدن

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چون پروژه هاش اساسی نیست با ورود تو گندش در می آد و معلوم میشه که کنسله نه اینکه کنسل بشه.
آره متنات هم انگار کوتاه و لاغر شدن.

پیر شدیم دیگه زیاد دستمون به نوشتن نمی‌ره!

مرد کوچک من یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
عبادات شما قبول
در این روزها و شبهای عزیز حاجی را فراموش نمی‌کنم مطمئن باشید.

سلام
قبول حق باشه
لطف دارین شما

آشکار یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: نشان تجربه
بنا براین شما سعی کن وارد به پروژه نشی بلکه ازش خارج بشی
بنده عکسی از چاقی شما ندارم که تایید کنم حرف شما را یا حتی بعد از ماه رمضان با آن شما را مقایسه کنم. به هر حال اگر اینطور است که می فرمایید خیر است

نمی‌دونم چرا یه مدتیه که حسش نیست عکس بگیرم از خودم! قدیما در حالتای مختلف عکس می‌گرفتم الان نمی‌دونم شاید از درجه‌ی خودشیفتگیم کم شده باشه!

despicable me دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

با سلام
اپ هستم
www.bisavvvad.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد