من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کلا خیلی آدم معاشرتی نیستم. حوصله فامیل و دوست و آشنا و در و همسایه و اینا رو زیاد ندارم. منزوی نیستم البته. ولی به میل خودم زیاد با کسی نمی‌گردم. جز یه معدود افرادی، مثل الحسینی، یا چوپی. که البته دست تقدیر هردوتا رو از اینجا دور کرده. امروز اما بعد از مدت‌ها با یه آدمی آشنا شدم که از صحبت کردن باهاش لذت بردم. دلم می‌خواد موقعیتش پیش بیاد تا هر چند وقت یه بار برم پیشش حرف بزنه برام. این آدم البته سنش نزدیک به سن پدربزرگ منه! و شاید ........... هیچی فعلا! بماند!

خلاصه اینکه امروز یه آدم محبوب دیگه تو زندگیم یافتم! خدایا این آدم محبوب را به ما به شدت نزدیک‌تر بگردان  الهی آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

عنوان پیشنهادی : پیر مراد
سنش نزدیک به پدر بزرگ شماست اما نگفتید آقاست یا خانم. فقط جهت تنویر افکار عمومی عرض می کنم
بد نیست پستی از گفته های ایشان هم بگذارید. زکات لذت در نشر آن است!

آقا بود آقاجان!
آخه گفته‌ها زیاد جنبه‌ی عمومی نداشت! حالا شاید بعدا بخش‌های عمومی‌ترش رو بذارم! (وعده‌ی سر خرمن )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد