من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

امشب فالوده‌ی کرمانی درست کردم. از روی یه مجله البته! چیز جالبی شد ولی همونطوری که انتظار می‌رفت فقط خودم خوردم و حاج‌خانم! جنسش از جنس غذاهایی که مجی و معین می‌خورن نبود.


احتمالا به زودی شروع کنیم با کچل یه سری پروژه‌ی خودتعریف انجام بدیم.

یه پیشنهاد کار هم شده که ظاهرا درآمد بسیار خفنی داره ولی جنس کارش از جنس کارهایی که من دوس دارم نیست :دی


یه تصمیم کبری هم گرفتم ... احتمالا ارشد و اینا رو گِردش کنم بره! کارای مهم‌تر دارم فعلا!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: اثر فالوده بر تصمیم کبری
پروژه خودتعریف دیگر چیست؟ آن کار را اگر خودتان نمی خواهید معرفی کنید به دیگران. ثواب دارد

یعنی اینکه سفارش نمی‌گیریم که فلان برنامه رو برای فلان شخص حقیقی یا حقوقی بنویسیم. خودمون برا خودمون پروژه تعریف می‌کنیم برنامه می‌نویسیم بعد می‌گردیم دنبال مشتری
معرفی شد به دیگران!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد