من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دوستانی که لطف کردن دعا کردن برای شفای حاجی!

لطف کنین از حالا دعا کنین برای آمرزشش

شاید این دعاتون مستجاب بشه اقلا


خیلی خیلی ممنونم از همه

خدایا ممنونم!

نظرات 6 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

بسیار متاثر شدم از شنیدن این خبر غم انگیز. بنده را عمیقا در این مصیبت شریک غم خود بدانید. خداوند به شما و تمام بازماندگان آن شادروان صبر و تسلی عنایت نموده و جایگاه ایشان را در دیار باقی که دیری نمی پاید ما نیز به آن جا رهنمون می شویم قرین رحمت و بخشایش خود قرار داده و با اولیالله محشور بفرماید

متشکرم
دیری نمی‌پاید ...

خانم عباسی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ


مرد کوچک من یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی متاسم مغیث جان
تسلیت میگم!

سلام
ممنونم خواهر

محمدآقایی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

به حق قرآن کریم خداوند با بهترین ها محشورش کنه
انشالله....

فرشته سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

خیلی خیلی متاسفم
امیدوارم خدا رحمتشون کنه

مرد کوچک من چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
دیشب که شب قدر بود حاجی از جمله کسایی بود که مدام تو ذهن من بود. برای مغفرت و آمرزش این پدر عزیز به درگاه خدا دعا کردم. امیدوارم که دعا این کمترین در حق این پدر بزرگوار مورد قبول درگاهش قرار بگیرد.
التماس دعا

سلام
خیلی ممنونم ازتون که هم موقع مریضیش بودین هم الان هستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد