من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خبر رسید که یکی دیگه از دوستان - اسمشو نمی‌برم شاید دوس نداشته باشه ریا بشه! - ازدواج کرده همین اواخر. هرکی مشکل ازدواج داره بگه. ظاهرا این قضیه‌ی حل مشکل ازدواج جدیه!



گریه نکن مادرِ من! گریه نکن!

نظرات 4 + ارسال نظر
alimoharramzadeh جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام اگه با تبادل لینک موافقید به وب من سر بزنید و لینکم کنید و بگید منم شما رو لینک کنم

آشکار شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

به سلامتی و میمنت. انشالله روزی پستی برای خودتان بگذارید
قدیم تر ها بزرگترها سنگ صبور کوچکترها بودند و آن ها دلداری می دادند اما انگار زمانه عوض شده و این نوبت کوچکترهاست که به بزرگترها دلداری دهند
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور

مرد کوچک من یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

نکنه شما هم مثل آقای آژانس ازدواج عمل میکنید؟

بله تقریبا! کافیه یه نفر یه مدت دور و بر من بچرخه و قصد ازدواجم داشته باشه! سه سوت بختش وا می‌شه :دی

ام جی زمان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://zamanabadi.blogsky.com

من نمی دونم این دوستمون کی ان. اما از طرف منم باهاشون ابراز همدردی کنین. اینا معناد نیستن ، اینا بیمارن. بایددستشون رو بگیریم تا به دامن جامعه برگردن. ما متاهل ها ، حتما مثل بقیه هستیم اما یه مقدار زمونه باهامون خوب تا نکرده :)

خدا ایشالا شما رو هم کمک کنه که هرچه سریعتر از متاهلی دربیای :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد