من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

ScreenShot From Ubuntu 12.04

یه عکس از محیط اوبونتو گرفتم که بگم اونقدرا هم عتیقه نیست خب!

البته یه هدف دیگه هم داشتم که در عکس نهفته است ...

نظرات 7 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://gurestane-gham.blogfa.com

عجب! عنوان وبلاگت قشنگه.اسم خودت هم قشنگه. غیاث پیش منم بیا

آشکار دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

آقا عکسش خوانا نیست و بزرگ هم نمی شه. اما فکر کنم منظورت این بود که استارت منو رفته بالا و توش می شه هم چت کرد و هم رفت اینترنت. اما واقعا اینو مقایسه می کنی با ویندوز 7؟

عکسش بزرگ می‌شه فقط کافیه تو فایرفاکس روش راست کلیک کنی و View Image بزنی یا اگه راحتتر می‌خوای می‌تونی این آدرس رو کپی کنی و اینتر کنی:
http://s3.picofile.com/file/7502346876/Screenshot_fromUbuntu.jpg

مقایسه می‌کنم با ویندوز 7 به دلایلی که الان 6 ماه بیشتره می‌خوام بنویسم و فرصت نمی‌شه!

به هر حال مجدد عکس رو ببین نکته رو دریاب :دی

مهرداد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ما هم شدیدا در همراهی مردم اندونزی هند مالزی کلا شرق آسیا و اینطرفای آسیا از خوارزم تا چین و ماچین و غرب دور شادی خود رو ابراز می کنیم و شیرینی خواهی خود رو اعلام می کنیم، و به شما و به مجی شریفتان هم که در مسیر تحولی شگرف فقط "ی" ازشون باقی می مونه و به سمت دکی شدن میرن مبارکا می گیم.

آورین آورین شما نکته رو دریافتی :دی
هروقت خودم دکتر شدم شیرینی می‌دم

آشکار سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

به به آقا مبارک باشه. آقای برادر دکتر! دکتری برادرتان را به محضر شما و خانواده محترم و ولی امر مسلمین تبریک عرض می کنم ایشان اولین دکتر خانواده هستند یا این یک افتخار تکراری است؟
فقط نکته مردم سوماترا و اندونزی رو در نیافتم. همچنین امیدوارم آقای هادی نصیری نیز نحوه دانلود از یوتیوب را پیدا کرده باشند. ضمنا همان بهتر بود که تصویر کوچک بود. وقتی بزرگش را دیدم تازه فهمیدم محیط سیستم عامل اوبونتو قبلا کمتر عتیقه بود. اصلا این ستون سمت چپی چیه؟

سلامت باشی آقاجان! نه ایشون اولی هستن فعلا! حیف که اونی که باید ببینه نیست تا ببینه :(
سوماترا و اندونزی نکته انحرافی بود :دی محمد هادی هم مشکلش حل نشد و به همین جهت تهدید کرد که دیگه به سوالای پزشکی من جواب نمی‌ده :دی
ستون سمت چپی اصطلاحا لانچر می‌باشد! شبیه اون چیزی که تو مکینتاش نرم‌افزارا رو بالای صفحه نگه می‌داره و یا کوئیک‌لانچ در ویندوزهای سابق و کلا نوار کنار استارت در ویندوزهای حاضر. باعث می‌شه دسترسی راحتتر و سریعتری به نرم‌افزارها و ابزارهای مورد نیازت داشته باشی. البته اگه دوستش نداری می‌تونی حذفش کنی!
راستی یه خوبی اوبونتو اینه که لازم نیست فقط زیر لب به خاطر ایراداش غر و لند کنیمُ می‌تونیم اندکی کدنویس باشیم و کد قسمتی که باهاش مشکل داریم رو عوض کنیم!

خانم عباسی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام
منم خیلی زیاد تبریک میگم
بسیار زیاد خوشمان امد از این عکس
نشانه ای از وجود خودمان در این عکس یافتیم
بسیار باعث مباهات شما میباشد هاااااا

man دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

ما پست جدید میخوایم یالا

محمدآقایی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

تبریکات فراوان و بسیار و خیلی...

به سلامتی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد