من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

زنیکه‌ی خر عوضی می‌خواد یه کلیک کنه زورشه می‌گه سرم شلوغه وقت ندارم! می‌خواستم دفترچه بیمه بگیرم الکی دو روز منو عقب انداخت آخرشم به زور خانم راضی شد مرحمت فرموده کلیک بفرمایند!

فردا اگه من به رحمت ایزدی پیوستم مسئولش این خانمه. از الان گفته باشم


اندکی مریض احوالم. فردا می‌رم ببینم طبیب چه می‌فرماید

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : 18+
کاملا مشخص است که اندکی مریض احوال هستید وگرنه شروع یک پست را با آن سه کلمه شروع نمی کردید. ایشان اشتباه کردند شما چرا همراهی می کنید؟
انشالله خدا صحت و سلامت عطا فرماید. پاییز است و هوای دزد. بیشتر مراقب خودتان باشید

عذر تقصیر!
خدا از سر تقصیر همه‌ی ما بگذرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد