من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

رفتم آزمایش خون دادم 80000 تومن! بدبخت شدیم رفت دیگه!

فردا می‌رم سونوگرافی. به قول مجی ایشالا پسر باشه :دی


آندوسکوپی و کولونوسکوپی هم باید برم

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدآقایی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام
ببخشید چند وقتیه نیومدم سر بزنم

80000 تومن ؟؟؟؟؟؟
با این وضعیت اقتصادی خدا به دادمون برسه....

بعله 80هزارتومان وجه رایج مملکت :( بدبخت شدیم دیگه!

آشکار شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

اسم های عجیب و غریبی است. خدای ناکرده مریضی خاصی است که این آزمایشات را می دهید؟
بیمه تکمیلی ندارید؟ خیلی به درد این مواقع می خورد ها

برای شما عجیب و غریبه برای ما که انواع و اقسام مریضی تو خانواده داشتیم بسیار آشناست!
نه متاسفانه بیمه تکمیلی نداریم. تا حاجی بود داشتیم ولی حالا دیگه نه.
مریضی که ظاهرا دارم حالا خاص و عام بودنش با این آزمایشا ایشالا مشخص می‌شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد