من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

ظاهرا قارچ سمی خوردیم و اوضاع قمر در عقربه! من که حالم بد نیست، ولی حاج‌خانم و آبجی حال خوشی ندارن. علی‌الخصوص حاج‌خانم که وضعش وخیمه!

خدایا گیر دادیا! ول کن دیگه!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

ا؟ همون قارچ هایی که حاج خانم پرورش می داد؟ مگه قارچ های خوراکی نبودن؟

نه از جنگل آورده بود! قارچای خودش که خوراکی بودن

. دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

عجیبه...
دیروز غروب واسه یه مراسمی رفتم سالن کنفرانس 5 آذر که صبحا مورنینگ ریپورتِ گروه داخلی توش برگزار می‌شه... روی بُرد هنوز بیمارای بستری شده‌ی دیشب بود... مورد 13 و 14 دو تا خانوم 29 و 49 ساله بودن مسمومیت با قارچ... عجیب بود برام دو تا مسمومیت نادر تو یه کشیک! واسه همین یادم موند...
امشب اینجا رو خوندم تو گودر... دیدم ای بابا.......
خوبند الآن؟
(اینکه اسم نمی‌ذارم به این دلیله که می‌دونم از آی پی شناسایی می‌کنین!)


وه! آبرو حیثیتمون رفت :دی
بعله دیگه حاج‌خانم از جنگل قارچ آورد واسمون املت درست کرد اتفاقا خیلیم خوشمزه شده بود
بله خوبن مشکلشون حل شده خدا رو شکر.
با وی‌پی‌ان میاین انتظار دارین شناساییتون هم بکنم؟ بدم مأموران سایبری بلاکتون کنن که اینقدر با این آلات کفرآلود نیاین تو نت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد