من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خب ..... دیشبم تو اورژانس گذشت! همین الان برگشتم خونه در حالی که دو تا مریض اونجا دارم! جالب اینه که خودمم چندان سالم نیستم. چند ساعت دیگه خودم باید برم سونوگرافی. یه اندکی می‌خوابم بعد می‌رم. ظاهرا کلاسای امروزم باید پیچونده بشن!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

بیمارستان؟ اورژانس؟ در این حد اوضاع قمر در عقربه؟ حتما حاج خانم توی غذا ریخته بود و همه هم از اون غذا خوردین. درسته؟
سونوگرافی برای چی؟ مگه با یه شستشوی معده حل نمی شه؟

قمر در عقرب شده بود که فعلا رفع شد. بله درسته!
آشکارجان پیر شدیا! همین دو پست قبل نوشته بودم که فردا باید برم سونوگرافی دیگه! به خاطر همون مریض احوالیِ پست قبلش!

adminv یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://adminv.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری.موفق باشی

adminv یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://adminv.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد