من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دو تا مریضم رو مرخص کردم و اومدیم خونه! حاج‌خانم دقیقا روی تختی خوابیده بود که همین دو سه ماه پیش حاجی روش خوابیده بود. می‌خواستن بیشتر نگهشون دارن که با مسئولیت خودمون بی‌خیالش شدیم و اومدیم خونه.


منم رفتم سونوگرافی. کبد چرب دارم. و البته دو تا سنگریزه کوچیک تو کلیه که چیز مهمی نیست. فردا احتمالا جواب آزمایش خونم هم می‌آد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

نمی دونستم برای مسمومیت با قارچ سونوگرافی می دن
اورژانس اونجا کلا 2 تخت داره که روی یکی از تخت ها حاج خانم خوابیده بود که دقیقا ...؟
کبد چرب رو باید کنترل و تحت مراقبت قرارداد. احتمالا فست فود زیاد می خوری وگرنه چاق که بعید می دونم باشی . هرچند دیگه عکس روزانه از خودت نمی گیری بذاری تو وبلاگ که معلوم بشه
http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A8%D8%AF_%DA%86%D8%B1%D8%A8

آشکارجان سونوگرافی مال مطلب قبل از مسمومیته! یه سری مشکلات دیگه داشتم. دقیقا سونوگرافی رو برای همین کبد چرب انجام دادم و دلیل قبلیش هم بالا بودن یه آنزیم کبدی توآزمایش خونم بود. اوکی؟:)
فست فود که زیاد نمی‌خورم ولی کلا غذا زیاد می‌خورم! احتمالا به خاطر نون و برنجه. باید وزن کم کنم ظاهرا!

مرد کوچک من چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
ببین یه چند وقتی نیومدم اینجا بهت سر بزنم چه به روز خودت آوردی؟
حالا مکشلشون خیلی حاد نبود که ایشالا؟
بیشتر مراقب غذاهایی که میخوری باش

سلام
نه خدا رو شکر حل شد
تقصیر ما نبود که! برین مقصرو دستگیر کنین خب :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد