من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

غول چراغ

یه مقاله‌ای از آقای ایزدپناه تو ماهنامه‌ی شبکه خوندم در مورد اوضاع و احوال بازار موبایل - و بازار خیلی چیزای دیگه - که خالی از لطف ندیدم بذارم دوستان هم بخونن. خوب نوشته:


غول چراغ در بیغوله

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

یعنی عین واقعیته. جمله به جمله اش! خصوصا بخش نرم افزار ریختن و آنلاک کردن

آره مطمئناً طبق واقعیات نوشته شده. و متأسفانه یه همچین جوّی تو بخش‌های دیگه‌ی بازار هم وجود داره که پیچیدگی‌های بازار موبایل باعث می‌شه فضای بیشتری برای کلاه‌برداری وجود داره. البته بازار کامپیوتر خودمون هم خیلی بهتر از این نبود اوضاعش!

آشکار جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

وجود داره = وجود داشته باشه
نبود = نیست
فکر کنم از اثرات آب خواری است


این ایرادا تو متن من بود یا آقای ایزدپناه؟

مهرداد یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد