من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

باز آمدم!

خب آزمایشات به خوبی و خوشی تموم شد و عجیب این که این دفعه هیچ بیماری و مشکلی از جواب آزمایشا پیدا نشد! البته بسیار آزمایشات مزخرفی بود علی‌الخصوص کولونوسکپی که از یه جایی بعد اصلا یادم نمیاد چی شد! فک کنم اصلا از حال رفتم تا یه مدت بعدش که تو اتاق دیگه‌ای خودمو روی تخت یافتم!

نظرات 3 + ارسال نظر
. یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

ترجیح دادم قبلِ کولونوسکوپی نگم بهتون که قراره چه بلایی سرتون بیاد!!
مخصوصن که جوون هستید و عبور از خم طحالی هم دشواره!
ولی یکی از خوبیاش همینه که با توجه به داروهای سداتیو که می‌دن، بعدش یادتون نمیاد که چطور داشتین به خودتون می‌پیچیدین و مقاومت می‌کردین!!!
تا تهش رفتن یا نه؟! (روی اون برگه‌هه که دادن بهتون تا کجا خط کشیده شده؟)

دست شما درد نکنه که نگفتین! البته با بلاهایی که این دو روزه سر آمادگیِ برای کولونوسکوپی سرم اومد دیگه حاضر بودم بیان سرمو قطع کنن ولی اجازه بدن بعدش مثل آدمیزاد غذا بخورم و اون زهرماری‌هارو هم دیگه نخورم!
چه چیز باحالیه این داروهای سداتیو که می‌گین! از اینا جایی نمی‌فروشن که بگیریم سر بدبختیای دیگه‌مون بخوریم که مشکلاتمون یادمون بره؟ الان تازه تا اونجاش که یارو به دستم آنژیوکت وصل کرد و یه سرنگ دستش بود یادم اومده!
آره نامردا تا تهش رفتن! تا تهِ تهش

آشکار دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

ته ته اش می شه معده و مری و بعدش هم دهان و دندان ها!


نه خب منظورم ته ته اون شکله بود! خانم دکتر خودشون خبر دارن از شکل مذکور

. دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

من تا حالا پِگ نخوردم! خیلی دلم می‌خواد مصرف کنم همدردی کنم با شما!
اونی که می‌زنن غالبن میدازولام وریدیه... دوس دارین مصرف کنین!!! از
همین خونواده خوراکی‌ش هم زیاد هست، مث همین دیازپام و آلپرازولام و اینا... خواب آور و آرام‌بخش!!
اون موقعا که با همین دکتر نوروزی مذکور می‌رفتیم کولونوسکوپی و مریض جوون بود و کولونوسکوپی‌ش دشوار بود و هی به خودش می‌پیچید، به دکتر می‌گفتیم که بابا این بنده خدا کلن پشیمون می‌شه ازین کار که! مُرد از درد!! می‌گفت خوبی‌ش اینه که بعدش هیچی یادشون نمی‌مونه! این همه دردو فراموش می‌کنن!
بخاطر همین مقاومت و به خود پیچیدنشون هم اکثرن تا نصف بیشتر نمی‌تونستن برن... معلومه شما بچه‌ی خوبی بودین که تونستن تا تهش برن!

@آشکار: تهِ تهش می‌شه دریچه‌ی ایلئوسکال، ینی ابتدای روده بزرگ!
بقیه مواردی که فرمودین رو با اندوسکوپی می‌بینن.

مصرف کنین خب! داروخونه‌ی اورژانس خودتون می‌ده دیگه! البته اولاش که می‌خوردم می‌گفتم خوبه باز اقلا مزه‌ی خاصی نداره، ولی وقتی مجبور بشی تو 4 ساعت 4 لیتر محلول مزخرفشو بخوری دیگه یواش یواش طعمش مثل زهر می‌شه برات.
واقعا چه دلی دارین شما دکترا که می‌شینین این صحنه‌هارو تماشا می‌کنین! من وقتی دارن به یه نفر دیگه حتی تو تلویزیون آمپول می‌زنن چشامو می‌بندم بعد شما می‌شینین کولونوسکوپی ملتو تماشا می‌کنین!
شما کلا اسمتون به "." تغییر کرده؟!

* من همش سعی می‌کنم از "!" آخر جملاتم استفاده نکنم ولی هیچ وقت موفق نمی‌شم! الان دیدم شما هم همدردین با من :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد