من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

کلید

دو عدد کلید داشتم که خودشون زیاد مهم نبودن، بیشتر جاکلیدی‌ش مهم بود که نصف خونه‌مون بود. بعد از کولونوسکوپی دیگه ندیدمشون. احتمالا تو بیمارستان از جیبم افتادن.همین جا از پرسنل خدوم بیمارستان علی‌الخصوص خانمِ "." خواهش می‌کنم اگه تو زیرزمین بخش داخلی پیداش کردن به من خبر بدن.

با تقدیر و تشکر فراوان!

نظرات 3 + ارسال نظر
ADONIYA سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.ADONIYA.ir

سلام. اگه دنبال جایی می گردی که بتونی وبلاگ قشنگتو اونجا ثبت کنی و از مزایای زیر به صورت کاملا رایگان استفاده کنی به سایت آدونیا یه سری بزن.
1- افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ شما حداقل 2 برابر
2- شرکت در قرعه کشی ماهانه
3- ثبت وبلاگت به صورت رسمی در سایت رسانه های دیجیتال
4- ثبت وبلاگت به صورت کاملا رسمی در سایت ساماندهی وبگاه های ایرانی
5- افزایش بازدید تضمینی و بدون تقلب
و ...

www.ADONIYA.ir

. سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://peeeleh.blogfa.com/

ما که از پرسنل بیمارستان نیستیم. پرسنل اونیه که حقوق می‌گیره. ما چی؟
گذرمم کمتر میفته اون بیمارستان، ولی ویژگیهاشو بدین تا اگه رفتم بگردم دنبالش...
خیلی عذاب کشیدم که "!" استفاده نکنم

نمی‌دونم خب شما الان چیِ بیمارستان به حساب میاین؟
دوتا کلیده با یه نصفه خونه! خونهه دقیقا از وسط با یک خط عمودی نصف شده. نصفه‌ی دیگه‌ش دست فردریشه من نصفه‌ی خودمو گم کردم
خسته نباشید

آشکار چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

خونه مون؟ مگر شما توی جاکلیدی زندگی می کنید؟
دو عدد کلید غیر مهم را چرا در جیب تان می گذارید؟ خوب بگذارید خانه. جاکلیدی را هم به آینه ماشین خواهرتان وصل کنید که هیچ گاه گم نشود

بله فعلا توان مالی‌مون در حد همون جاکلیدیه :)
اونقدرا هم غیرمهم نیستن خب! کلیدای منزل پدری هستن! نسبت به اون نصفه خونه مهم نیستن در واقع.
شما نصف خونه‌تون رو به آینه ماشین خواهرتون وصل می‌کنین که من بکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد