من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

ReTest

ظاهرا آزمایش‌ها دست از سر ما برنمی‌دارند!

دکتر فرمودند که برو آزمایش خون و اون آزمایشِ مبارکِ 24ساعته رو یه آزمایشگاه دیگه تکرار کن! ظاهرا یه چیزی رو نشون می‌دن که با وضعیتِ من نمی‌خونه!


به دو اسم احتیاج دارم، برای وبلاگِ خودم!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

فکرشو بکن. دوباره پست بذاری و از زحماتت بگی. ما هم حالمان ....

من فکر می کنم جواب آزمایش 24 ساعته و خون را جابجا نوشته اند و دکتر فکر کرده در خون شما این چیزها چکار می کند و بالعکس

دو اسم؟ وبلاگ خودتان؟ توضیح لازم است

نه جا به جا نشده فقط یه چیزایی کم و زیاده که عجیبه!

در مورد همون بلاگ.آی‌آر! می‌خوام دوتا بلاگ بسازم ولی نمی‌دونم اسمشونو چی بذارم. اونی که گذاشته بودم به دلم ننشسته.

مهرداد شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

احتمالا برا دکتر جالب بوده این همه خوب آزمایش دادن شما

لابد دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد