من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

محرم

اگه بی‌کار شدید کتاب حماسه حسینی شهید مطهری رو بخونید. علی‌الخصوص جلد دوم.

و البته این مطلب:

لینک


نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه. از اولین باری که به هیئت های مذهبی در محرم رفتم تا بحال هر سال واقعه کربلا به شکل جدیدی اتفاق افتاده است. عین این سریال های معمایی هرسال فرد جدیدی در واقعه کربلا دیده ام. اتفاقات جدید و صحبت های جدیدی نقل شده است. تعجب نیست اگر کسی فکر کند اصل ماجرا افسانه ای بیش نبوده که در گذر هزار سال شاخ و برگ یافته است
قبلا ها کتاب را می خواندید و فرازهای زیبا را این جا می نوشتید. قلم شما زیبا است. از آن استفاده کنید

خیلی تنبل شدم متاسفانه تو کتاب خوندن و حرف حساب نوشتن! امیدوارم حس و حالم بهم برگرده. البته لینکی که گذاشتم هم گزیده‌هایی از همون کتاب بود.

واقعا بعضی وقتا احساس می‌کنم باید راه بهتری برای بزرگداشتِ راهِ حسین (ع) پیدا کنم! برام جذابیت نداره شرکت تو همچین مراسماتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد