من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

این بلاگ‌اسکای هم بالای مطالبِ وزینِ من می‌آد ژلِ حجم‌دهنده‌ی لب تبلیغ می‌کنه! آبرو حیثیت نمی‌ذاره برا آدم خب! آخرش می‌رم سراغِ همون رسانه‌ی متخصصان و اهلِ قلم!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: بهانه گیری
مخصوصا آن مطلب وزین زحمات 24 ساعت. واقعا جا داشت بالای آن مطلب تبلیغ ساعت و گردنبند طلا می کرد

مهرداد چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

خب با این اوضاع تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که گفتی، اگه دوتا تبلیغ هم بالای مطالب شما نذاره که دودمانش به همراه مطالبش از جمله مطالب تو به باد می رود.

آره خب اینم حرفیه! ولی من که نگفتم نذاره، یکم چیزای باکلاس‌تر بذاره اقلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد