من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...


امروز حالم خوبه. سردرد و مشکلات دیگه ندارم. صبحم با فردریش تونستم صحبت کنم. دارم با NetworkSimulator 2 ور می‌رم ببینم می‌تونم رو این LinuxMint 14 نصبش کنم یا نه. راستی نگفته بودم! دیگه کلا دارم با این سیستم عامل کار می‌کنم! البته برا یه سری کارهای دانشگاه مجبورم ویندوز رو هم داشته باشم. ولی کارهای اصلیم تو همین سیستم عامله.

و همچنان چیزایی هست برای نوشتن که حسش نیست. آخرش با همین لحن محاوره‌ای مجبور می‌شم هرچی بحث فنی دارم بنویسم که خیالم راحت بشه.



راستی عامل حال خرابم احتمالا نسکافه‌ی منقضی‌شده‌ای بود که خوردم!


نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: سوقصد به جان خویش
هم مصرف نسکافه تاریخ گذشته و هم استفاده از لینوکس به عنوان سیستم عامل اصلی نوعی هاراگیری محسوب می شوند. حتما در آزمایش دنبال ردپای مواد روانگردان نیز باشید. شاید به جای نسکافه در آن بسته چیز دیگری بوده باشد


مشکل شما با لینوکس چیه آقاجان؟ می‌خوای یه بحث مفصل تو یاهو بکنیم تماماً تو وبلاگ در اختیار عُموم قرار بدیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد