من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

وبلاگم جدی جدی دیگه قالب نداره یا برا من بدون قالب بالا میاد؟!


امروز بعدازظهر می‌رم پیش دکتر نوروزی. دیگه به احتمال فراوان آخرین باریه که می‌رم اونجا.

دیروز حاج‌خانم رو بردم درمونگاه. امروز صبح رفته آزمایش بده و دوتا پلاستیک قرص و کپسول و کوفت و زهرمارم بهش دادن.

چند روز پیش رفته بودم واسه یه آشنایی دوتا سیستم شبکه کنم. کارشو راه انداختم یه مبلغی بهم داد. تا به شب نرسیده همه پول خرج دارو و آزمایشگاه شد! به شوخی گفتم ظاهرا بنده خدا راضی نبوده بهم پول بده تو دلش گفته ایشالا خرج دوا و دکترت بشه! حالا ظاهرا جدی جدی یکی نفرینمون کرده. یه پامون تو مطب دکتراست یه پامون آزمایشگاه!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: قالب تهی
انشالله همه چیز درست می شود. به دل خود بد راه ندهید

درست شد:) ممنون

بهار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

یه فکری واسه قالب این غیا ث الدین کده داشته باشی بد نیستا!
مطلبات توی هواس

آره تازه فهمیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد