من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

از اون وقتاییه که حس و حال هیچی نیست و هیچی جذاب نیست! نه بازی کردن جذابه، نه برنامه نوشتن، نه تو نت چرخیدن، نه حرف زدن با الحسینی، نه خوابیدن، نه نگاه کردن به بک‌گراند ویندوز، نه گوش دادن به چیزی، نه هیچی
اصلا اوضاع خرابه! بد!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: یه حسی دارم این روزا ... شاید مُردم، حواسم نیست
تغییرات آب و هوایی (باران و برف و اجبار به داخل خانه ماندن) باعث آن شده یا خدای ناکرده اتفاقی افتاده است؟ خوب نیست که هیچی جذاب نباشد

اتفاقا تغییرات آب و هوایی از این نوعی که شما فرمودید باعث می‌شه که من بیشتر از منزل بیرون برم!
درست می‌شم! این جذاب نبودنا به شدت مقطعیه

مهرداد شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه احساس بی نهایت آشنایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد