من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

نیست که هی واسم حوله بذاره رو بخاری گرم شه بده بعد بذاره رو صورتم تا دندونم آروم بگیره که! مجبورم هرچی آهنگ مزخرف دم دستم هست پلی کنم با صدای حداکثر تا شاید یکم حواسم پرت بشه.

* حالم بهم خورد اینقدر از عشق یک طرفه و رفتنِ یار و تنهایی و کوفت و زهر مار شنیدم! خداییش اینا خودشون خسته نمی‌شن اینقدر با این یه موضوع می‌خونن؟ خب رفت که رفت دیگه! صد بار که نمی‌ره که. یه بار رفت تموم شد. خدافظ که رفتی! شب بخیر!

این دندون‌دردِ ما نمی‌ره در فراقش ترانه بسراییم!



بالاخره فرصتی دست داد که مفاتیح‌الحیات جوادی آملی عزیز رو تهیه کنم. سر فرصت می‌خونم حتما.



نیم ساعت بعد: صدای بلند جواب نداد. مدت‌ها بود که همچین دردی نداشتم. به شدت داره اذیت می‌کنه نصفه شبی. کدوئین که جواب نمی‌ده چیز دیگه‌ای هم ندارم.

الان متوجه شدم که خودم تو جمله‌ی اول از رفتن و اینکه یکی نیست و اینا نوشتم! هه هه!

مُردم! :(


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد آقایی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com

سلام
خب داداشم بپر برو داروخونه یه پروفن 400 یا یه ناپروکسن یا یه ژلوفن بخر بنداز تو حلقت تا ده را بشماری خوب شده
اصلاً قرص را بیخیال بشین این صفحه اقتصادیه روزنامه های آنلاین را بخون.از بس وضعیت مملکت داغونه دندون درد از یادت میره.
بازم اینا را بیخیال
بپر برو محله خلاف نشین شهرتون.نیم گرم (.....) بگیر بنداز بالا دیگه تا 4 روز درد که هیچ؛ اسمت هم یادت نمیاد...
( امضا: رفیق ناباب )

دستت درد نکنه ناباب جان!
امروز رفتم دوتا مسکن درست و حسابی گرفتم و مشکل فعلا حل شده.
محله خلاف‌نشین نمی‌خواد که! همین نزدیکیا در دسترس هست اون ...ا!

آشکار پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: درد مثلا دندان
نظر شما ساعت یک نیمه شب گذاشته شده است. کسی خواب نبود یا همسایه ندارید که ساعت یک نیمه شب آهنگ باصدای بلند می گذارید؟
درد دندان بد دردی است. خودم گرفتار بودم می دانم از چه سخن می گویید. مصداق کلمه آخر است

هدفون آقاجان هدفون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد