من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...


بیشتر از 5 ماه گذشته ولی هنوز باید اشک مادر ببینیم

نظرات 3 + ارسال نظر
رنکستان جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.rankestan.ir

سلام خسته نباشید من مدیر سایت رنکستان هستم آیا میدانید وبلاگ شما میتواند یک منبع درامد برای شما باشد؟ بله اگر شما آماری بالای 5000 بازدید روزانه داشته باشید به ازای هر بنر که داخل سایت خود قرار میدهید میتونید 20000 تومان دریافت کنید شما به چندین روش میتوانید بازدید خود را بالا ببرید تبادل لینک ، تبادل بنر ، تبلیغات متنی ، تبادل بازدید و چند راه دیگر که ما همه این راهها را در یک سایت برای شما جمع آوری کرده ایم لطفا به سایت زیر بروید RanKesTan.Ir منتظر حضور گرم شما هستیم

مهرداد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

اشک مادر تا همیشه‌ی همیشه تازگی خواهد داشت حتی اگر بعدترها توان مخفی کردنش را پیدا کند.

آشکار یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

خوش به حال حاجی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد