من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...


در راستای تلخ‌سازی اوقات، عرض کنم که ... علی بود که ناقص‌العقل بود و پسرعموم بود ... خانمش مریضه. بی‌کار بودین دعا کنین این یکی دیگه از دست نره. بنده خدا همین که با علی باید زندگی کنه خودش بزرگترین بیماری بود، حالا یه مرض دیگه اضافه شده.

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: گیر چهار پیج
دعا با ماست اجابتش با دیگری. امیدوارم هرچه صلاح خداست همان شود. اگر واقعا زندگی با این فرد اینقدر که شما می فرمایید مریضی بزرگی است شاید دعای ما برای سلامتی وی نفرین باشد

یه اندکی شوخی کردم البته! ناقص‌العقل هست ولی خب در حد سرطان نیست حداقل برای همسرش

مهرداد شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://boudan.blogsky.com


اینقدر حسادت ورزیدی به علی بیچاره که اینطوری شده

man جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

chera chanvaghte inja neminvisi?delemun tang shode biaya benevis

مرد کوچک من شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

ای بابا
چه بیماری افتاده به خانواده شما؟
ایشالا بلا ازش دوره به زودی خوب میشن

پنج‌شنبه عمل داشت ظاهرا که موفقیت‌آمیز بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد