من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

آمدیم

خب یه مدتی نبودیم همینطوری الکی!

پنج‌شنبه مثلا کنکور ارشد دارم! هیچی نخوندم تا روز کنکور شاید مجموع مطالعاتم به حدود یه هفته برسه البته خب قصد ادامه تحصیل نداشتم وگرنه می‌خوندم.


همچنان در حال لینوکس‌کاری هستم! البته به جای مینت همون اوبونتوی سابق رو نصب کردم. تقریبا تمام کارهایی که لازم دارم رو می‌تونم باهاش انجام بدم. یه مشکلی داشتم که درست نصب نشدن درایور پرینتر بود که امروز باهاش کار کردم درست شد.

دوس دارم هرکی می‌گه استفاده از لینوکس خودکشیه بگه چرا دقیقا! به نظر من فوق فوقش در حد گیاه‌خواریه!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

منظورت از اینکه قصد ادامه تحصیل نداری اینه که قصد ازدواج داری؟

بلی دقیقا

man دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

salam hazer

سلام سوسیس

آشکار دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

الکی الکی که نمی شه. بفرمایید به دلایلی نبودید که ذکر آن در مقال نمی گنجد
خب خود این سوال است که چرا قصد ادامه تحصیل ندارید؟ آیا به دلیل غیبت (که در مقال نمی گنجد) مرتبط است؟
بهتر است به جای گیاه خواری دست کم بفرمایید آدم خواری. تجربه شخصی بنده این است که هر برنامه ای که ندارد یا اشکالی در آن پیدا می شود طرفدارانش می گویند: کد آن آزاد است. بروید به میل و سلیقه خودتان توسعه اش دهید، رفع اشکال کنید. مثل این که ماشینی به تو بدهند که هروقت بخواهی چیزی روی آن بگذاری یا خراب شود بگویند آزاد است. خودتان بروید قطعه بسازید رویش بگذارید یا خودتان اشکال یابی کنید

نه در این حدی که شما می‌فرمایید نیست! یه زمان خیلی دوری شاید اینطور بود٬ اما الان نه! برنامه‌ها به حدی که مورد نیاز اکثر افراد باشه پیشرفته شدن و نیازی به رفع اشکال مکرر داخلش نیست. مثلا من الان از LiberOffice استفاده می‌کنم به جای آفیس معروف مایکروسافت. به خوبی آفیس مایکروسافت مسلما نیست ولی کمبود خاصی توش حس نمی‌کنم. برنامه‌های دیگه مثل Gimp و سایر نرم‌افزارها هم همینطور. اونقدر تعداد افرادی که به کامل شدنش کمک می‌کنن زیاده که به سرعت ایرادا برطرف شده و نیازی نیست شما دیگه به خودت زحمت بدی. ضمن اینکه ساخت برنامه‌ها تو لینوکس هم تا حدود زیادی سازماندهی شده و با پشتیبانی شرکت‌ها انجام می‌شه و مثل قبل اونقدر شخصی و هرجایی نیست!
اگه فرصت بشه یه معرفی از برنامه‌های مختلف لینوکس می‌نویسم

man چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

ghbuli baba hame darsada balaye 50

آره حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد