من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

کنکور رو که دیروز دادم تموم شد رفت. فعلا کار خاصی نمی‌کنم. کار البته هست ولی من حوصله ندارم. باید InDesign یاد بگیرم به عبدالله و خانمش یاد بدم. باید یه مطالعه‌ی اولیه روی NS-2 داشته باشم تا کار روی پروژه رو با کمک خانم ملکزاده شروع کنم. باید یواش یواش برای المپیادی که فک کنم اردیبهشت برگزار می‌شه آماده بشم چون خانم ملکزاده روم حساب کرده دلم نمی‌خوام دلسردش کنم. باید فکر کنم که بعد از لیسانسم چه خاکی تو سرم کنم چون هنوز تکلیفم مشخص نیست دقیقا. احتمالا دوشنبه برم دنبال دفترچه که شاید زودتر پستش کنم تا ببینم کی تکلیف خدمتم معلوم می‌شه. نیروی انتظامی و بخش‌های مختلفش هم همچنان گزینه هستن. 

تو اوبونتو هم هستم! این صفحه رو با Chromium Web Browser باز کردم و هم‌زمان با فردریش که رفته خونه‌شون با Pidgin Internet Messenger چت می‌کنم. حوصله ندارم اون بحثی معرفی نرم‌افزار موعود رو بنویسم!

حوصله ندارم امروز! از اون حالتای مزخرفیه که قدیما دو هفته یه بار داشتم. الان نمی‌دونم چیکار کنم. دلم می‌خواست محمدهادی زنگ بزنه بگه تنهام تا برم خونه‌شون تا صبح PES بازی کنیم! این لپ‌تاپم که سیستمش خیلی پایینه نمی‌شه باهاش بازی کرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: مخفف های تخصصی
به سلامتی. امید است به زودی شما را در قامت دکترا ببینیم

آشکار دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

قبلی من بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد