من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

همین الان از راهپیمایی برگشتم! خیلی هم خوب و پرشور بود اما کلا در عجبم از مسئولین ساماندهی 22بهمن شهرمون که یه ذره نمی‌تونن برنامه‌ریزی درست بکنن. کمیت هر سال بهتره ولی کیفیت بدتر! هر سال یه تصمیم جدید می‌گیرن درباره مسیر راهپیمایی. یه سال دو مسیر جداگانه می‌شه یه سال مسیر اصلی کلا عوض می‌شه. همیشه هم سیستم صوتی مشکل داره نصف جمعیت با یه شعار هماهنگ می‌شن نصف دیگه با یه شعار دیگه. مردا همیشه بی‌حالن و واقعا خانما بهتر شعار می‌دن. معمولا هم جمعیت چند تیکه می‌شه و بعضیا می‌شن جمهوری خودمختار. امسال البته از وسطای راه سیستم صوتی درست شد و کلا از اونجا به بعد راهپیمایی بهتر از وقتای دیگه بود.


خائن به ملت هم شدیم. همچنین اکثریت گاگول ملت! این‌ لقب‌ها رو از طرف معین البته گرفتیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
اس ام اس عید یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://iranhome.blogfa.com

دوست خوب من با ما تبادل لینک میکنی ؟ آیا ؟
اگر مایل بودی سایت من را باعنوان
اس ام اس تبریک عید
لینک کنید .
و سپس تو بخش نظرات سایت عنوان لینکتون را بگید تا منم شما رو لینک کنم .
با تشکر
http://www.iranhome.blogfa.com
پیج رنک گوگل 3
بازدید روزانه : 3000

مهرداد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ینی همه اومده بودن؟ مگه میشه با این همه گرونی؟

همه که خب احتمالا منظور افراد زیادیه! بله زیاد اومده بودن. کار سختیه تخمین زدن ولی به نظر من امسال از سال پیش بیشتر هم بودن. جمع خائنین به ملت جمع بود خلاصه

آشکار دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: حماسه حضور
عکسی از این راهپیمایی پرشور نگذاشتید. آدم شک می کند که شاید حرف آقای معین راست باشد . به هر حال فکر نمی کنم راهپیمایی در سالروز انقلاب مردمی یک کشور را بتوان به خیانت به ملت تعبیر نمود. به نظر می رسد اغلب این جملات ریشه در نارضایتی اجتماعی دارند و واقعا از ته دل ادا نمی شوند

دوس داشتم فیلم بگیرم مخصوصا اون موقع که از کنار قسمت خانما عبور می‌کردم ولی گوشیم دوربین جالبی نداره به همین خاطر منصرف شدم. عکس گرفتن هم از یه نقطه‌ی کنار فایده نداره. باید یه نقطه‌ی مرتفع باشه که بتونه جمعیتو نشون بده. تازه فرض کنیم همه رو نشون بده. از کجا بفهمیم گاگول یا خائن به ملت هستن یا نه؟!
اتفاقا از ته دل ادا می‌شوند متاسفانه :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد