من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خب کلید ما اومد. یه چیزی که هست اینه که به یه سری سوالارو وقتی نگاه می‌کنم می‌گم که فلان گزینه رو زدم ولی وقتی به برگه‌ای که روش جوابایی که زده بودم رو نوشته بودم نگاه می‌کنم می‌بینم یه چیز دیگه نوشته! حالا یا تو پاسخنامه اون جوابارو اشتباه وارد کردم که تو این برگه هم اشتباه نوشتم (اول همه رو تو پاسخنامه زدم بعد از روی پاسخنامه پشت برگه‌ی شماره صندلی نوشتم که کدوم سوالو کدوم گزینه زدم!)؛ یا تو پاسخنامه درست وارد کردم و موقع نوشتن تو این برگه اشتباه وارد کردم، یا به کل حافظه‌م جابجا شده و اشتباها فکر می‌کنم که یه گزینه دیگه رو زدم! به هر حال با چیزایی که فکر می‌کنم زدم، این درصدای عالی حاصل شد:

زبان: 55%

دروس مشترک: 8%

مدیریت: 35%

مشترک تخصصی: 18%

معماری کامپیوتر: 2%


خدا هدایتمان کناد!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

این درصد ها را زده اید یا نزده اید؟
به هر حال از نظر من شما شایسته قبول شدن هستید حتی اگر این درصدها واقعی باشند. فقط معماری کامپیوتر یه کم پایین زده اید که مشکلی نیست. انشالله مدیر می شوید

من قصد ادامه‌ی تحصیل ندارم آقاجان!

مهرداد چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه زبان خوبی

من ذاتا زبان‌دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد