من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

رفتم دفترچه بگیرم پست کنم واسه خدمت، گفتن تا فارغ‌التحصیل نشدی نمی‌شه. خدمتم نمی‌ذارن بکنیم!

امروز بعد از مدت‌ها رفتم باشگاه. باشد که معتاد نشویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه خوب که واسه باشگاه شرطی نذاشتن جلو راهت
ولی بازم فکر کنم همون اعتیاد راحت‌تر باشه.

آشکار یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: تعجیل در خدمت
اگر قبل از رفتن به باشگاه عکس بگذارید و بعد از چند ماه هم عکس بگذارید قابل قیاس می شود پیشرفت تان در این امر. منظورتان باشگاه بدنسازی بود دیگر؟

بلی باشگاه بدنسازی. نمی‌دونم چرا اینقدر از عکس گرفتن افتادم! فعلا نیاز به یک سری عکس 3در4 دارم هم برای باشگاه هم برای جاهای دیگه. شاید بدیم معین یه عکسی ازم بگیره. البته همین یه جلسه که رفتم اومدم دیدم ناگهان ورم کردم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد