من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

امروز خانم ملکزاده فرمود که من و یکی دیگه از بچه‌های سال پایینی کامپیوتر رو انتخاب کرده واسه مسابقات برنامه‌نویسی ACM. ینی اگه همه اینقدر به من اعتقاد داشتن الان من شرکت خیار رو تاسیس می‌کردم و با اپل رقابت می‌کردم!
نظرات 2 + ارسال نظر
man یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

آقا اجازه ما معتقدیم

خدا شما رو حفظ کنه برای ما :)

آشکار یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: Khiar Inc vs Apple Inc
دست کم می گیری خودت رو آقا. من می خواستم شما رو به جای دکتر جلیلی جهت مذاکرات هسته ای آلماتی پیشنهاد کنم


کاش می‌کردی آقا. البته آقاسعید هم به قول آقا لاریجانی مرد جلیلی تشریف دارند! ولی بدم نمی‌اومد یه سر می‌رفتیم با 5+1 مذاکره کنیم و حالیشون کنیم که به جای این اسم مسخره مثل آدم بگن 6!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد