من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

یه مدتی بود صفحه‌ی بلاگ‌اسکای رو باز نکرده بودم!

دندونم درد می‌کنه

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

من از طرف خودم و بقیه بازدید کنندگان مراتب اعتراض خودم رو نسبت به فردریش اعلام می کنم : لطفا نویسنده ما رو پس بده!


فردریش بیا جواب بده!

man سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

آقا نویسندتون دست ما نیست حتی توی جیب ما هم نیست میره سینما جدیدا اونجاها رویت شده!!!!!!!!!!!!!!! برید پیداش کنین


بگم با کی سینما بوده؟ بگم؟ بگم؟ نشون بدم؟ مدارکشم موجوده‌ها!

man سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

آقا بگم بگم راه انداختی چرا؟ بگو با کی بودی !!!!!
مدارکشم بیار ملت ببینن پوست تخمه هاتونگه داشتی؟


نه دیگه مدارکشو اگه اینجا بذارم وبلاگم فیلتر می‌شه. شرمنده :d مدارکشو فقط می‌شه تو مجلس شورای اسلامی نمایش داد یا حداقل تو رسانه‌ی ملی.

مهرداد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

مگه فیلمش چی بوده که درد دندونتو عود داده

زندگی خصوصی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد