من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

در مورد حذف شدنم از المپیاد که فعلا حرفی ندارم بزنم. باید فردا و پس‌فردا برم دانشگاه پیگیری کنم ببینم چی شده.


در راستای حمایت از تولید ملی، یک عدد گوشی GLX مدل Mira خریداری نمودیم! هنوز به اندازه‌ی کافی بررسیش نکردم که بتونم بگم چطوره. فعلا فقط می‌گم خوبه!

نظرات 4 + ارسال نظر
man جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

من دیگه اینجا نظر نمیزارم بعد از نطر دهی یکیمنو تهدید به مرگ میکنه!

جوسازی و تشویش اذهان عمومی؟

man شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

از همین نگاه خشمناک معلومه من راست میگم یا تشویش اذهان عمومی می کنم.

مهرداد یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آ زا دی ه بی هان
حتما بعد بیشتر در مورد گوشی بنویس
حذف هم به خاطر به انگیزگی بود دیگه فقط پیگیری کن چجوری بی انگیزگیت رو کشف کردن

می‌نویسم ایشالا
پیگیری نتیجه نمی‌ده تو این اوضاع!

آشکار یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

@man
بنده به نوبه خود تمام قد از حق نظر دهی شما در این وبلاگ حمایت می کنم

حمایت از تولید ملی کدام کشور؟ ایران یا چین؟
راستی به راحتی در جیب جا می گیره یا نه؟


تیکه ننداز آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد