من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

فردا امتحان ترم آز فیزیک 1 دارم و میان‌ترم داده‌کاوی!

شرمنده که هنوز ننوشتم در مورد گوشی. وقت نیست! ینی هست ولی من تنبلم نمی‌تونم از وقتم مثل آدم استفاده کنم.


همه اومدن. فقط مونده بود من برم کاندیدا بشم که راهم دور بود نرفتم.


نتیجه‌ی ارشد اومد!

زبان تخصصی: 51.11
دروس مشترک: 4.60
اصول و مبانی مدیریت: 33.33
دروس تخصصی مشترک: 16.67
معماری کامپیوتر: 2.78

رتبه در گرایش 1 و 4 : 1604 (مجاز!)
رتبه در گرایش 2 و 3 : 2322 (غیرمجاز)

لازم به ذکره که آی‌تی شرکت کرده بودم؟ اگه لازمه بگم که آی‌تی شرکت کرده بودم!
گرایش 2 و 3 شبکه و امنیت هستن و گرایش 1 و 4 تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات. 
نظرات 3 + ارسال نظر
man یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

من همچنان اطمینان دارم امنیت قبولی

بهله به شما باشه تو انتخابات ریاست جمهوریم رای میارم!

man یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

پس چی؟ینی فکر میکنی نمیاری؟
شک نکن که میاری

بهله بهله صددرصد میارم کابینه رو هم به شرحی که دادم تشکیل می‌دم

آشکار سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

دشمنت شرمنده باشه آقا
خوب به من وکالت می دادی اسمت رو بنویسم. خودم هم بهت رای می دادم که با man می شدیم 2 تا. البته امیدوارم خودت هم به خودت رای می دادی که بشود سه تا
بلی لازم به ذکر است. من از کجا باید بدانم که این درس ها برای رشته آی تی است؟ راستی آی تی همان مهندسی کامپیوتر است که اسمش عوض شده یا یک رشته جدید است؟

حالا که زمانش گذشت. ایشالا دوره‌ی بعد :)

نه مهندسی کامپیوتر مهندسی کامپیوتر است و آی‌تی آی‌تی! مهندسی فناوری اطلاعات یا آی‌تی رشته‌ی مستقلیه که دروس مشترک زیادی با مهندسی کامپیوتر داره و زمینه‌های کاری مشترکی هم دارن اما تفاوت‌هایی هم دارن. گرایش‌های آی‌تی، شبکه، امنیت، تجارت الکترونیک و مدیریت اطلاعات هستن اما گرایش‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار، معماری کامپیوتر، هوش مصنوعی و طراحی الگوریتم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد