من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

این یه فیلم از خط تولید گوشی‌های GLX هست که گفتم بذارم ببینین
ضمنا آقای مریداوی مدیرعامل این شرکت* به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدن و تو شبکه 1 هم ظاهرا تو یه برنامه‌ای حاضر بودن

* آقای مریداوی انگار مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا که گوشی‌های GLX تولید می‌کنه هستن و همچنین مدیرعامل شرکت دیگه‌ای که تبلت‌ها و گوشی‌ها دیمو تولید می‌کنه. برام سواله که چرا دو برند جداگانه به ایشون مربوط می‌شه!
نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

با تشکر از شما به خاطر تلاش در جهت تنویر افکار عمومی
برای بنده نیز سوال است. البته تعجب نمی کنم اگر برند رب گوجه فرنگی و ماکارونی و مواد شوینده و پاک کننده نیز به ایشان ختم شود. دارندگی و برازندگی. اصلا چه معنی می دهد هرکسی که مدیرعامل یک کارخانه است در زمینه تولیدات آن کارخانه تخصص داشته باشد؟
قسمت های جالب این فیلم:
با افزایش تولید، کیفیت محصولات این شرکت افزایش خواهد یافت (حالا شما پیدا کن ربط بین مشتری یابی رو با کیفیت)
اون خانومه چادریه که دنبالش بود نقشش در فیلم چی بود؟ (گزینه اول: هویج گزینه دوم: نشان دادن این که مدیرعامل همیشه با خانمش در محل کار حاضر می شه گزینه سوم: فضول یاب)
چرا هیچ تصویری از نمای بیرون کارخانه در فیلم نبود؟
اگر تصاویر جنگ و خرمشهر و دماوند و ... رو از فیلم حذف کنیم از 2:27 ثانیه تبلیغ چقدر مرتبط با فعالیت ها و وسعت کار شرکت بود؟ (با فرض این که که ما گرفتن کل تصاویر از 3 تا خط مونتاژ در یک سوله مرغداری رو متوجه نشدیم)

حالا من قصد نقد و بررسی فیلمو نداشتم که!
شما از من دوتا چیز خواستی: عکس از خط تولید - و اینکه اگه این شرکت اشتغال‌زایی کرده پس چرا تقدیر نشده ازش و کارآفرین برتر نشده و اینا. به جفتش جواب دادم دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد