من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

قالیباف اومده بود گرگان. برای ارزیابی اوضاع رفتم سخنرانیش. قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ باشه من زودتر از موعد رفتم ولی مراسمشون ۲۰:۳۳ دقیقه شروع شد و سرود و اذان و قرآن و این حرفا و خودش از ۹:۵ شروع کرد به حرف زدن تا حدود ۹:۲۵ و همین!


از اینکه وقت سخنرانیش با اذان تداخل داشت خوشم نیومد. از اذان گفتنشون تو مراسم هم حتی خوشم نیومد چون اذان برا اینه که آدم بره نمازشو بخونه نه اینکه اذان بگی در حالی که برنامه رو جوری گذاشتی که ملت نمازشونو به خاطرش به تاخیر بندازن. از بی‌نظمی و دیر اومدنش خوشم نیومد هرچند احتمالا از قبل برنامه‌شون همین بوده که یه ساعت بعد از ساعتِ مشخص‌شده بیاد تا ملت بیشتر جمع بشن ولی این کار جالبی نیست. حرفاشم چیز خاصی نبود بیشتر یه سری شعار الکی بود که تدبیر نداریم فلان نداریم! همشم که غمِ نان!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : قالیباف
آقای سیاسی حرف دلت رو بزن. طرفدار آقا سعیدی؟ حالا یه برنامه مشابه رو هم مثال بزن که فلانی اومد و اینطوری بود آقای قالیباف یاد بگیره. (مثل همین پست قبلی) مثلا اگر آقای روحانی بیاد و سرموقع بیاد و سر اذان نماز جماعت بذاره و حرف های خاص بزنه اونو شامل صلاحیت رئیس جمهور شدن می دونی؟ کارنامه کاری و صلاحیت مدیریتی و بررسی برنامه های اقتصادی و سیاسی برای مملکت که هر کدام از کاندیداها توی سایت و ستاد تبلیغاتی شون ارائه می کنند رو محدود کردی به یه دیدار مردمی که صرفا برای جلب توجه برگزار می شه؟ ضمنا غم نان چیز خاصی است شاید شما پولدارید براتون چیز خاصی نیست

هنوز برنامه‌های مشابه رو اینجا ندیدم ولی امروز آقای رضایی اینجا برنامه دارن و ساعت برنامه رو گذاشت 17تا18. من وقت ندارم برم و ارزیابی کنم ولی از همین ساعتی که گذاشته مشخصه که قرار نیست ملت یک ساعت و نیم علاف بشن تا آقا 20دقیقه صحبت کنه.
نماز جماعتم دوس ندارم بذاره چون شبیه ظاهرسازی و عوام‌فریبی و ریا می‌شه. بهتره برنامه یه جوری باشه که ساعتش با اذان و نماز تداخل نداشته باشه. وقتی قراره کلا کمتر از یه ساعت برنامه باشه دیگه فک نکنم اونقدر محدودیتی داشته باشن که حتما سر اون ساعت بذارن.
از این برنامه‌ی تبلیغاتی اصلا به نتیجه‌ی اینکه رای بدم یا نه نرسیدم. فقط گفتم از این کارا خوشم نیومد وگرنه هنوز آقای قالیباف جزو گزینه‌های اصلیمه. هرچند به نظر می‌رسه چه من رای بدم و چه ندم ایشون رایشونو دارن. ولی منظورم اینه که این چیزا ملاک کلیم نیست که الان بگم خب پس این صلاحیت نداره و اگه یکی فقط اینارو رعایت کرد صلاحیت داره.
برنامه‌هارو هم تا حدودی صحبتارو شنیدم. به نظرم در مقایسه با آقاسعید جفتشون تا حدود زیادی فقط حرفای کلی می‌زنن و شعار می‌دن با این تفاوت که باقرجان حرف زدنش بهتره و شعاراشو قشنگتر بیان می‌کنه.
غم نان چیز بسیار خاص و مهمی است. ولی همه چیز که نیست. هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد