من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

امتحانام که تموم شده بود. امتحانای فردریش هم تموم شده. پروژه‌های ترم هم تموم شده فقط یه پروژه‌ی بی‌خود آز ریزپردازنده مونده که شاید امروز فردا برم به خاطر هم‌گروهیام انجامش بدیم چون خودم نه حوصله‌شو دارم نه نیازی بهش دارم.

در واقع دیگه کار خاصی ندارم جز پروژه‌ی پایانی خودم. یواش یواش باید برگردم به دوران مطالعات سابقم. دلم تنگ شده برای کتاب خوندن!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

به سلامتی و جشن خلاص شدن از تحصیل آکادمیک

:)

آشکار چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: بازگشت به خویشتن خویش
بنده نیز دلم برای نقد و بررسی های شما تنگ شده است. امیدوارم به زودی پست های شما را در این زمینه شاهد باشم

ان‌شاءالله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد