من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

چند دقیقه پیش از شعبه اخذ رای برگشتم. حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت تو صف بودم تا رای بدم. البته می‌تونستم تو محل خودمون رای بدم که خلوت‌تره اما ترجیح دادم برم مسجد ترکا که اونم نزدیک بود و می‌دونستم مثل همیشه شلوغ می‌شه. به سعید جلیلی رای دادم و دو نفر هم برای شورا. نماینده‌ی شهرمون آقای طاهری هم اومد تو صف و پشت سر من ایستاد و تا آخر تو صف بود که کار خوبی بود. بعد از اینکه رایمو انداختم ازم خواستن مصاحبه کنم که گفتم مصاحبه نمی‌کنم و هرچی اصرار کرد قبول نکردم! بعدش هم برگشتم دیدم آقای طاهری داره به حرف مردم گوش می‌ده و قول مساعد داد و ... . خداحافظی کردم باهاش و امدم خونه!

یه چیزی که هست، اینه که نظرسنجیایی که تا دیشب انجام شده توشون درصد بالایی از افراد بودن که می‌گفتن تصمیم نگرفتیم به کی رای بدیم! این درصد تو نظرسنجی آی‌پُز که به نظر می‌رسید با سر و ته‌تر باشه چهل و اندی درصد بود! تو نظرسنجیای دیگه هم درصد نسبتا بالایی بود. ظاهرا حداقل یه چیزی حدود 10 میلیون نفر تا دیشب کاندیداشونو انتخاب نکرده بودن! این یعنی هر نتیجه‌ای ممکنه اتفاق بیوفته. به قول یکی از دوستان حتی غرضی هم می‌تونه بره دور دوم با این اوضاع!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد