من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

هنوز نتیجه‌ی نهایی نیومده. فعلا آقای روحانی 50درصد آرا رو داره و با این حساب تو همین دور اول برنده می‌شه. درس عبرتی شد برای عزیزان که متحد بشن و با چندتا گزینه‌ی مختلف شرکت نکنن و تو تبلیغات و مخصوصا مناظره‌ها بیشتر از کاندیدای جناح مقابل به همدیگه گیر ندن و همدیگه رو نزنن. 
به هر حال و به هر دلیلی که این اتفاق افتاد، نصف مردم (حالا کمی کمتر یا بیشتر) به آقای روحانی رای دادن. رای مردم محترمه چه با نظر من نوعی موافق باشه چه مخالف. امیدوارم که اگه همه چیز به همین روال جلو رفت و آقای روحانی رئیس‌جمهور شد با عقلانیت و اعتدال کشور رو هدایت کنن. گردش سیاسی چیز خوبیه به نظر من به این شرط که افراط تو دو طرف نباشه (که معمولا بوده! امیدوارم دیگه اینطوری نشه)
به طرفداران گرامی آقای روحانی هم تبریک می‌گم. خیر ببینند ان‌شاءالله


نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

v

امیدوارم قدر این پیروزی دونسته بشه!

آشکار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: V
@مهرداد: پرچم ها بالاست!
آقا فرضا همه هم با هم متحد می شدن کلا روی هم نصف رو حانی هم رای نداشتن. دوران امثال جلیلی و قالیباف و ولایتی سر اومده برادر. چرا فکر می کنی که اگر همه کاندیداها یک طرف و روحانی یک طرف بود شما اصلا شانسی هم داشتین؟ به هر حال ما برخلاف جریان اصول گرا به جای تصفیه حساب همه شما رو با آغوش باز می پذیریم و فکر نمی کنیم شما غیر خودی هستین. حالا 8 سال کاندیدای شما بد تا کرد با ما اما ما نمی کنیم. چقدر ما آدم های خوبی هستیم
سلامت باشید. امیدوارم روحانی نشون بده که امثال جلیلی فقط آدم های خوبی هستند و هر آدم صرفا خوبی نمی تونه پست خطیر ریاست جمهوری رو به عهده بگیره

وحدت و یکی شدن چند کاندیدا فقط برابر با جمع حسابی آراشون نیست. همون طور که آرای آقای روحانی طبق نظرسنجی‌ها تا قبل از انصراف عارف کمتر از ۱۵درصد بود و آرای خود عارف هم حداکثر ۸ درصد اما بعد از انصراف عارف اتحاد و موج ایجاد شده باعث شد خیلی از افرادی که تصمیم نگرفته بودن به سمت روحانی بیان. در حالی که در مقابل وقتی مردمی که جناحی نیستن می‌بینن سه چهار کاندیدای اصولگرا حضور دارن و حاضر نیستن به نفع هم کنار برن و اتفاقا تو مناظرات و مبارزات انتخاباتی بیشتر همدیگه رو هدف قرار می‌دن تا جناح مقابل رو٬ می‌گن خب اینا معلوم نیست با خودشون چند چندن حتی! چجوری می‌خوان کشورو اداره کنن؟! و همین باعث ریزش آراشون می‌شه. البته اقبال مردم به آقای روحانی رو نمی‌خوام نادیده بگیرم اما فقط چندصدهزار رای می‌تونست انتخاباتو به دور دوم بکشونه که مطمئنن یه مقداری تدبیر در اصولگراها می‌تونست این کارو بکنه.
بعله شما که آدم‌های خوبی هستین. ما هم خیلی آدم‌های خوبی هستیم که از همون اول چه خودمون چه کاندیداهامون بهتون تبریک می‌گیم و جشنتونو خراب نمی‌کنیم. یادمه بعضیا یه رفتار دیگه‌ای کرده بودن!
فراموش نمی‌کنم که تو این مملکت ۲۶۱هزار رای کاندیدایی که به عنوان مخالف شناخته می‌شد خورده نشد تا انتخابات به دور دوم کشیده بشه٬ اما هنوز می‌گن ۱۱میلیون رای تو چهار سال پیش جا به جا شده. تو همین نظام. با همین سیستم. با همین شورای نگهبان!
روحانی چطور می‌تونه نشون بده امثال جلیلی نمی‌تونن پست ریاست جمهوری رو به عهده بگیرن؟ اگه روحانی موفق باشه نتیجه گرفته می‌شه که جلیلی اگه می‌اومد ناموفق می‌شد؟!!!!!!!!!!!

آشکار دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

همون نظر سنجی های کذایی هیچ کدومشون نتونستن این پیروزی قاطع رو پیش بینی کنن. نظر سنجی کیلویی چنده آقا؟ تدبیر هم می کردن وضع همین بود. مردم اصولگراها رو نمی خواستن به همین سادگی
وقتی سال 88 تقلب شد و چوبش رو خوردن دیگه چشمشون ترسید و سراغ تقلب نرفتن. اون سال مثلا با 63 درصد برده بودید. کجا بودن اون 63 درصد؟ حتما اون 63 درصد این 51 درصد نبودن و کنج خونه هاشون نشسته بودن و خیلی خوشحال نبودن. عکس بدم خدمتتون از شادی این چند روزه انبوه مردم؟
مگه سیستم رو روی سنگ نوشتن؟ خب اشتباه می کنه و یاد می گیره دیگه. یه بار تقلب می کنه هزینه شو می ده دیگه نمی کنه
شاید شما نمی گفتین ولی طرفدارای جلیلی، روحانی رو به سیاست بازی و کوتاه اومدن جلوی خارجی ها متهم می کردن و معتقد بودن باید مثل جلیلی وایساد تا حق رو گرفت (و البته انکار می کردن که سر این ایستادن چیزهای دیگری رو از دست می دیم) اما اگر روحانی نشون بده که غیر از ایستادگی صرف راه های دیپلماتیک تر و منطقی تری هم وجود داره بله می تونه نشون بده که همون بهتر که کاندیدای شما نیومد وگرنه الان وضع بهتر نبود که هیچ بدتر هم می شد

رجوع کن به نظرسنجی سایت www.ipos.me
البته فیلتر بود باید ببینیم دولت جدید آزادش می‌کنه یا نه!
همچنین نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی صدا و سیما هم که سال‌های قبل هم به واقعیت نزدیک بوده رشد روحانی و سقوط قالیبافو نشون می‌دادن.
خیلی حرف ساده‌ایه این که چرا چهار سال پیش 63 درصد بودید حالا شدین فلان درصد. خاتمی هم دور دومش 21میلیون رای داشت اما سال 84 جمع آراء معین و هاشمی و کروبی و مهرعلیزاده چقدر شد؟ اکثریت مردم جناحی رای نمی‌دن.
چشش ترسید؟ ترس تقلب 11میلیونی بیشتر بود یا تقلب 261هزاری؟ واقعا داستانی داریم با شما! اگه رای نیارین می‌گین تقلب شده اگه بیارین می‌گین ترسیدین تقلب کنین!
من دقیقا می‌شناسم افرادی رو که به احمدی‌نژاد رای داده بودن و حالا به روحانی رای دادن و خیلی هم خوشحال هستن.
بازم اگه روحانی موفق باشه (که شخصا خیلی خوشحال می‌شم که کشور از این وضع دربیاد)، چیزی که ثابت می‌شه حداکثر همینه که حرف دوستان ما در مورد روحانی غلط بوده، نمی‌تونه ثابت کنه که جلیلی نمی‌تونست اداره کنه.

در مورد نظرسنجی‌ها هم فک کنم همون موقعا یه مطلبی گذاشته بودم، اما خلاصه بازم می‌گم که هم برای انتخابات قبل هم این انتخابات نظرسنجی‌هایی بودن که نتیجه‌شون نزدیک به نتیجه‌ی انتخابات بوده. چه نظرسنجی داخلی، چه خارجی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد