من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

حاجی در این شرایط می‌فرمود: «امروز یه جور دیگه گرمه!»

و امروز واقعا یه جور دیگه گرمه. ۴۲درجه‌ی سانتی‌گراد! چه خبره بابا؟

سرم به شدت درد می‌کنه اصلا اوضاع خرابه.



یواش یواش دارم می‌رم باشگاه. رو پروژه هم فک می‌کنم اما دکتر م. م امروز دوتا پیشنهاد جدید داد تا اگه خواستم موضوعمو عوض کنم. باید برم باهاش صحبت کنم ببینم نتیجه چی می‌شه.

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: گرما
شما در اهواز هستید؟ گرگان که اینقدر گرم نمی شود
آیا سردرد اوضاع را خراب کرده یا اوضاع خراب باعث سردرد شده است؟
به سلامتی. امید است هم سردرد کذایی بهبود یابد و هم اوضاع

گرگان قدیما هم زیاد گرم می‌شد ولی 42 دیگه خیلی بود!
سردرد اوضاع رو خراب کرده بود که فعلا خوب شده خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد