من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من عرضم اینه که اگه قرار بر اعتداله، اینکه بیاین به کسایی که قبل از شما بودن بگین «خوارج» این اعتدال نیست. اگه نسبت دادن طلحه و زبیر رو زشت می‌دونین، خوارج گفتن هم زشته!
اگه قرار بر اعتداله، افراد معتدل‌تری از آقای هادی غفاری هم پیدا می‌شدن که بفرستینشون به عنوان سخنران تو جشن پیروزی‌تون شرکت کنه. 
حالا بماند که قرار بود جشن بمونه واسه بعد از حل شدن مشکل اشتغال و اقتصاد و ...
نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: بهانه گیری
خوارج به کسانی گفته می شود که از مسیر خارج شده اند. در نظر ایشان احتمالا کسی که از مسیر اعتدال خارج شده مقصود نظر بوده است
کدام سخنرانی پیروزی؟ راستی هادی غفاری اصلا کیست؟ در عکس الصاقی تروریست به نظر می رسد

احتمالا منظور فلان بوده! ماست‌مالیزاسیون سیاسی آیا؟
یه جشن پیروزی تو شهر ما برگزار شده بود. هادی غفاری تروریست نیست. یه سرچ بکنی متوجه می‌شی کی هستن ایشون.

آشکار پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

حالا من می گم تروریسته شما بگو نه:
در تیر ماه ۱۳۸۸، در جریان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری هادی غفاری سخت به عملکرد خامنه‌ای معترض بود و در یک سخنرانی با حضور مهدی کروبی، خامنه‌ای را بی‌تدبیر و بی سواد اعلام کرد و او را مسئول بی‌حیثیتی روحانیت دانست
در جریان حوادث پس از انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ ماموران به اتهام احتکار برنج انبار مسجد الهادی که وی امامت جماعت آن را بر عهده دارد را جستجو کردند و سه قبضه تفنگ و دو قبضه سلاح کمری پیدا کردند

بعله خب حالا من که ایشون رو دوس ندارم که! خواستم بگم تروریست نیست که به عمق بی‌طرفی و انصاف من پی ببرین :دی حالا البته هرکی هم که سلاح داشته لزوما تروریست نیست که!

مهرداد یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

شما هم رفته بودی جشن؟
البته ممکنه از بعضی زوایا چیزی اعتدال به نظر برسه یا نرسه، مهم اونه که نگاه کلی و اصلی و دغدغه‌ی همیشگی یه جوری نباشه که از اعتدال خارج باشه.

نه من فرصت نشد برم. البته ممکن بود برم و راهم ندن اصلا!
ایشالا که همینطوری باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد