من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بعد از مدت‌ها رفتم موهامو کوتاه کردم. برای لحظاتی یارو موهامو ریخت رو پیشونیم بعد کناره‌ها رو داد عقب به عمق فاجعه پی بردم که چقدر سرم داره خلوت می‌شه! خدایا شکرت
هرچی فکر می‌کنم از ماه رمضون پارسال چیزی از روزه گرفتن و این چیزا یادم نمیاد!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آخ گفتی خ ل و ت ، دود از سرم به هوا رفت و چه قدر بی حوصله و پرشتاب خلوت میشه این س ر
ماه رمضون پر شادی و ش ل و غ به یاد ماندنی پیش روت

آشکار سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: سر خلوت
به هر درجه ای شکر
شاید تازه امسال روزه گرفتن بر شما واجب شده است. از کجا معلوم؟

بعله تازه شاید حتی امسالم واجب نباشه هنوز مکلف نشدم دارم تمرین می‌کنم واسه سالای بعد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد