من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دوتا داداش گردن‌کلفت داشته باشی ولی واسه مسجد رفتن هم‌پا نداشته باشی

دوتا داداش گردن‌کلفت داشته باشی ولی واسه باشگاه رفتن هم‌پا نداشته باشی

دوتا داداش گردن‌کلفت داشته باشی ولی واسه مراسم و مهمونیا تک‌پسرِ خونواده به نظر بیای

دوتا داداش گردن‌کلفت داشته باشی ولی واسه مشکلات و ناراحتیات نتونی باهاشون صحبت کنی


دوتا داداش گردن‌کلفت نداشته باشی بهتر نیست؟ نه دیگه نیست! فردا می‌افتن می‌میرن بعد آه و فغان ازت بلند می‌شه که چرا ناشکری کردم! قدر همین دوتا چوب خشک رو هم بدون!



امروز و امشب مراسم سالگرد حاجی‌ست
نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

سال ها روی یه چیزایی گرد می ذارن روی یه چیزایی نه, این رو امروز و امشبایی می گن که خالی از یه چیزایی هستن و از یه چیزایی نه. و حاجی لای لحظه های حتی خشک ترین چوب ها هم می مونه و ناشکریه که فغان و آه دل بلند نباشه از این که دیگه نیست. بهتره که گردن به قدر دوتا گردن کلفت باشه تا بتونی واسه این ناراحتی دوام داشته باشی و به نظر نیاد که تک موندی و مهمونی وجودت خالی از هم پایی صاحب سجده های شکرته.

متشکرم
اما ...
اوصیکَ به ساده‌گویی

آشکار یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: 2 تا
با توجه به جمیع بررسی های انجام شده روی مسائل مطروحه به نظر می رسد اشکال از گردن کلفت باشد. اگر راهی برای کاهش محیط دور گردن برادران گرامی سراغ دارید مشکل شما حل می شود. در مورد چوب خشک هم اگر مقصود بی خاصیت بودن است که هنوز یک استفاده برای آن موجود است: هیزم
خداوند همه رفتگان خاک را رحمت کند علی الخصوص حاجی را

خدا شما رو هم حفظ کنه برای ما
هیزم؟ نمی‌شه که آقا دلم نمیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد