من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دیشب ماشین آبجی رو دزد زده! ماشین آبجی همیشه تو پارکینگ خونه‌مونه و البته دزدگیر نداره که دزد رو بگیره! صندوق عقب رو وا کرده و جک رو آورده بیرون ولی نبرده؛ در ماشینو وا کرده و جلو نشسته اما ضبط ماشینو وا نکرده ببره! داشبردو بهم ریخته و دنبال یه چیز درست و حسابی گشته، فقط کیف پول من که تصادفا تو ماشین بود به دردش خورده و با خودش برده. اونطوری که یادمه دقیقا 92410 تومن موحودی داشتم! البته 410 تومنش برا من قابل خرج نبود اما برا دزده قابل خرجه. البته دزد گرامی بامعرفت بوده و هرچی مدارک و چیزای غیر پول تو کیف بوده رو خالی کرده رو صندلی ماشین و نبرده. کارت ملی و کارت دانشجویی و گواهینامه و کارت بانک و حتی کارت اهدای عضو! و حتی کارتی که از هم‌اتاقیِ بابام تو بیمارستان گرفته بودم تا بعدا خبرشو بگیرم و هیچوقت هم خبرشو نگرفتم! اینارو واسم گذاشته که دستش درد نکنه. ولی کاش از اون 410 تومن هم می‌گذشت و برام می‌ذاشتش. ارزش اون دوتا 200 تومنی و اون یه دونه 10 تومنی برام بیشتر از ارزش اون 90000 تومن بود. مخصوصا یکی از 200 تومنی‌ها که روش نقاشی هم شده بود. 

واقعا برام سواله چرا ضبط ماشین سر جاشه! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه قدر خونسرد ماشین رو بررسی کرده، دزدگیر چرا نه؟
410 رو که از 92410 کم کنی می مونه 92000 نه 90000
ازون دزدا بوده که حوصله رفتن سراغ مال‌خر نداشته و فقط وجه نقد به دردش می‌خورده. یا شاید وقتی دیده اینقدی وجه نقد واسه امشبش جور شده دیگه از چیزای دیگه گذشته یا شایدم چیزی باعث شده که خونسردیشو از دست بده و با عجله با همون پول اونجا رو ترک کنه یا ممکنه مخصوصا اومده بوده چیزی که مال تو باشه رو ببره

حساب کتابمم نم کشیده! والا!
من همون احتمال اولو محتمل‌تر می‌دونم. یا اینکه دزد حرفه‌ای نبوده و عرضه‌ی آب کردن ضبط نداشته

آشکار یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

@مهرداد: احسنت به دقت شما

عنوان پیشنهادی: دزد
قضیه مقداری مشکوک است. دزد در پارکینگ یک خانه مسکونی؟ در صندوق عقب را باز کرده بدون شکستن آن؟ جک را بیرون آورده نه لاستیک زاپاس را؟ از کجا می دانسته ماشین دزدگیر ندارد؟ فقط همین یک ماشین در پارکینگ بوده یا از این ماشین گران تر هم در پارکینگ بوده؟ قضیه نقاشی چیست؟ تازه اگر ضبط ماشین این قدر گران بوده که برای شما همچنان جای سوال است چگونه دزد فرصت خالی کردن کیف شما را آن هم با این همه کارت که گفتید داشته اما فرصت بردن ضبط را نداشته؟

زاپاس قبلا دزده شده بود :))
البته قضیه صندوق عقب ظاهرا منتفیه اینطور که معمولمه جک قبلا بیرون اومده بود.
دزدگیر که فک کنم با این یارو چراغ کوچولوئه مشخص می‌شه که داره یا نداره دیگه! نمی‌شه؟
ماشین گران‌تر هم هست ولی دزدگیر دارن!
نقاشی هنر فردریشه روی یه قطعه 200تومنی که عیدی باجناق گرامی بود!
ضبط ماشین اونقدر گران نبوده ولی خب انتظار داشتم کسی که اینهمه زحمت می‌کشه میاد تو ماشین می‌شینه یه ضبطو که با یه فشار ساده درمیاد با خودش ببره. فرصت که مطمئنن داشته وگرنه خب کیفو می‌برد دیگه اینقدر انسانیت و معرفت به خرج نمی‌داد همه مدارکمو واسم بذاره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد