من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

آخرین لحظات با ریش

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

من نظر دادن خود را نسبت به این تغییر به دیدن لحظات بعد از ریش موکول می کنم و خواهان معرفی افرادی که باعث این تغییر شده اند هستم

افراد نیاز به معرفی دارن ینی؟ :D
عکس بعد از عمل اضافه شد!

آشکار چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

من از این افراد گمنام تشکر می کنم که سر و سامانی به هیئت پرفسورماب شما داده اند و خواستار تسری دگردیسی های شروع شده به سمت بالا (موها) و پایین (یقه لباس) نیز هستم. لطفا پیام بنده را به افراد گمنام برسانید. با تشکر

موهارو چی‌کار دارین آخه؟ کچل کنم ینی؟ یقه رو هم لابد تا بالا ببندم دیگه!

مهرداد چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ریش و لبخند ارتباطی دارند آیا؟

بله دیگه ریش شما رو بزنن می‌تونین بازم لبخند بزنین ینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد